Υποστήριξη Συνεργατών με άλλα λόγια…

Υποστήριξη Συνεργατών

  • Συνεχής εκπαίδευση μέσω σεμιναρίων που διεξάγονται στα γραφεία μας από τους υπεύθυνους κλάδων και τις ασφαλιστικές εταιρείες.
  • Σεμινάρια επαναπιστοποίησης για την ανανέωση της άδειάς σας.
  • Εξειδικευμένο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών (Back-Office).
  • Εισπρακτικό τμήμα μέσω εισπρακτόρων της εταιρείας μας.
  • Πλήρη εικόνα είσπραξης- πληρωμής σε πραγματικό χρόνο.
  • Πλήρης στήριξη των συνεργατών μας με την παρουσία εξειδικευμένων στελεχών είτε της εταιρίας μας, είτε απευθείας από τις ασφαλιστικές εταιρίες όταν και όπου χρειάζεται.
  • Οργανωμένο τμήμα αποζημιώσεων σε όλους τους κλάδους.
  • Έρευνα αγοράς σε όλη την ασφαλιστική αγορά.
  • Άριστο επαγγελματικό περιβάλλον.
  • Η αμεσότητα και το οικογενειακό περιβάλλον της εταιρείας μας μαζί με τις αξίες και τον επαγγελματισμό μας δεν τις διαπραγματευόμαστε.
  • Στην προσπάθειά μας για την συνεχή στήριξη του δικτύου μας και με γνώμονα την ενημέρωση του σε τακτά χρονικά διαστήματα, λαμβάνουν από το τμήμα πωλήσεων παρουσιάσεις προγραμμάτων ως ιδέες για την ενίσχυση του πελατολογίου τους.

.

“Εμπλουτισμός Υποστήριξης
του Δικτύου της Cover
=
Τροφή για Σκέψη”

.

Δείτε επίσης: